Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 2

2. Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej


Opis projektu

Celem zakupu agregatów jest zabezpieczenie potrzeb zasilania awaryjnego kluczowych dla regionu jednostek: UG, przychodni, szkół i przedszkoli podczas awarii sieci energetycznej, blackout-u, klęsk żywiołowych i wojny. Celem jest zakup 3 agregatów dużej mocy (100kW) lub odpowiednio kilku agregatów mniejszej mocy, w zależności od potrzeb określonych przez zespół ds. zarządzania kryzysowego w konsultacji z organizacjami pozarządowymi, OSP, policją i dyrektorami placówek oświatowych. Zakup agregatorów ma pomóc w zachowaniu działania UG jako podst. jednostki odpowiedzialnej za komunikację i koordynację służb w trakcie usuwania zagrożenia i jego skutków. Umożliwi również zachowanie działania szkół i przedszkoli w czasie np. zwykłej awarii sieci energetycznej.

Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach

5000